مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-29ورزشي

فوتبال انتخابی المپیک 2024| اولین امتیاز تیم زنان در استرالیا به دست آمد+عکس


تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های انتخابی المپیک 2024 مقابل تیم زنان چین تایپه مساوی کرد.

- جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های مقدماتی المپیک 2024 که در شهر پرت استرالیا برگزار می شود، در مصاف با تیم ملی فوتبال زنان چین تایپه به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

تیم ملی زنان در این مسابقه با ترکیب زهرا خواجوی، بهناز طاهرخانی، فاطمه امینه برازجانی، زهرا سربالی، منا حمودی، حدیث بساط شیر، ملیکا محمدی، زهرا قنبری (کاپیتان)، شبنم بهشت، افسانه چترنور و نگین زندی و با هدایت مریم آزمون در زمین حضور یافت.

تیم ملی زنان ایران که بازی نخست خود در این رقابت ها را با 2 گل به استرالیا واگذار کرده بود، با یک امتیاز در رده سوم جدول گروه A مسابقات مقدماتی المپیک قرار گرفت و حالا با اندک شانسی برای صعود به دور بعدی مسابقات مقدماتی، روز چهارشنبه به مصاف تیم ملی زنان فیلیپین خواهد رفت.

ایران اگر می خواهد شانسی برای صعود به دور بعدی انتخابی المپیک به عنوان بهترین تیم دوم گروه های سه گانه حال حاضر داشته باشد، باید فیلیپین را شکست دهد و چشم انتظار نتایج سایر تیم ها باشد.

فیلیپین در اولین بازی خود، چین تایپه را شکست داد اما امروز با 8 گل از استرالیا شکست خورد تا با سه امتیاز در رده دوم گروه قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال انتخابی المپیک 2024| اولین امتیاز تیم زنان در استرالیا به دست آمد+عکس

فوتبال انتخابی المپیک 2024| اولین امتیاز تیم زنان در استرالیا به دست آمد+عکس